معایب و مزایای کابینت های گلاس را قبل از خرید بدانید

معایب و مزایای کابینت های گلاس را قبل از خرید بدانید
مبحث کابینت آشپزخانه با گستردگی‌های خود یکی از اجزای مهم و حیاتی در دکوراسیون هر منزل است. که اگر بخواهیم در مورد آن‌ها و کاربردهایشان به‌طور کامل صحبت کنیم به طول می‌انجامد. اما اگر به‌صورت جزئی‌تر ویژگی‌های آن‌ها را موردبررسی قرار دهیم. نکات حائز اهمیت زیادی برایمان آشکار خواهد شد. ما در این مقاله کوشیده ایم تا شما را با زوایای پنهان کابینت آشپزخانه های گلاس آشنا و به بررسی معایب و مزایای کابینت های گلاس بپردازیم تا خرید هوشمندانه تری نسبت به انتخابتان انجام دهید.

معایب و مزایای کابینت های گلاس

معرفی کابینت های گلاس:
کابینت های گلاس نوعی ام دی اف می‌باشد که از روکش براق گلاس بر روی آن استفاده می‌شود. این مواد مانند شیشه براق و شفاف است. این کابینت ها به دلیل براق بودن نوعی منبع نور در آشپزخانه می‌باشند.

معرفی کابینت های گلاس:
کابینت های گلاس نوعی ام دی اف می‌باشد که از روکش براق گلاس بر روی آن استفاده می‌شود. این مواد مانند شیشه براق و شفاف است. این کابینت ها به دلیل براق بودن نوعی منبع نور در آشپزخانه می‌باشند.روکش این کابینت ها از نوعی پلاستیک شبیه شیشه ساخته شده و به این روکش ها های گلاس گفته می‌شود. البته برخلاف تصور عموم، روکش کابینت های گلاس همیشه براق نیست بلکه این کابینت ها دارای روکش مات نیز می‌باشند. بنابرین امروزه این کابینت ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، که باعث شده این کابینت به یکی از کابینت های به روز و مدرن تبدیل شود. تا این قسمت خدمتتان معرفی نمودیم که کابینت های گلاس چیست؟ و در ادامه به بررسی معایب و مزایای این سبک کابینت پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

برای خواندن ادامه مطلب لینک زیر را کلیک کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کابینت وکیوم چیست؟

کابینت وکیوم چیست ؟ ما در این مقاله هر آنچه قبل از خرید کابینت وکیوم باید بدانید را با شما در میان میگذاریم پیشنهاد می کنم تا انتها با ما همراه باشید:

اگر قصد خرید کابینت برای خانه خود را دارید یا قصد دارید با خرید کابینت خانم خونه رو خوشحال کنید احتمالا به قدر کافی در مورد انواع کابینت آش‍‍‍پزخانه تحقیق کرده اید. در این صورت حتما جنس و مدل های مختلف کابینت شما را گیج خواهد کرد. البته جای هیچگونه نگرانی نیست لاکن ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید.

انتخاب نوع کابینت (کابینت کلاسیک – کابینت مدرن) رابطه مستقیم با بوجه، سلیقه، ابعاد آشپزخانه و رنگ دیگر وسایل منزل شما دارد و اگر میخواهید انتخاب هوشمندانه داشته باشید باید به این نکات به ظاهر کوچک دقت ویژه ای داشته باشید. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم کابینت وکیوم چیست؟ از شما دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا معایب و مزایا کابینت وکیوم را یک به یک مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در ادامه این مطلب به قیمت کابینت وکیوم و همچنین طراحی و انواع مدل کابینت وکیوم اشاره خواهیم داشت.

کابینت وکیوم

کابینت وکیوم چیست؟

 

کابینت وکیوم امروزه یکی از پرفروش ترین مدل های کابینت در بازار ایران است. اما شاید اسم کابینت وکیوم براتون آشنا نباشه در واقع کابینت وکیوم نام دیگر کابینت ممبران است این مدل کابینت با نام کابینت پی وی سی هم شناخته می‌شود. در اصل کابینت وکیوم، کابینت ممبران، کابینت پی وی سی هر سه نام یک محصول می‌باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این سبک کابینت آشپزخانه آشنا کنیم. روکش وکیوم نوعی پلاستیک از جنس وینیل تشکیل می‌شود. کابینت وکیوم در صدها رنگ متنوع و هزاران طرح منحصر به فرد دارای محبوبیتی روز افزون در عرصه کابینت می‌باشد. مشخصه اصلی این سبک کابینت درب های حکاکی شده زیبا در رنگ های مختلف است. کابینت وکیوم در دسته بندی کابینت کلاسیک قرار دارد و مانند دیگر کابینت های این سبک از وجود ستون ها و گل های منبت کاری شده بهره می برد. وجود تاج و زیر چراغ از دیگر خصوصیات این سبک دکوراسیون آشپزخانه است. 

تاج و زیرچراغ کابینت وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم شامل اجزای کوچکی است که در زیبایی محصول نهایی تأثیر به سزایی دارد. این اجزای تشکیل دهنده شامل تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری می‌باشد. این تاج و زیر چراغ ها در طرح ها و مدل های بسیاری در دسترس هستند. البته پر طرفدارترین نوع تاج و زیر چراغ اصطلاحاً دندانه موشی نام دارد. در کابینت وکیوم (ممبران) جهت پوشش پایه کابینت های زمینی از پاخور استفاده می‌شود تا پایه کابینت دیده نشود و نمای دکور زیباتر دیده شود. همچنین یک پای ثابت کابینت وکیوم ویترین های شیشه ای هستند که در ده ها طرح متنوع در بازار موجود هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • amir rohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی