معایب و مزایای کابینت های گلاس را قبل از خرید بدانید

معایب و مزایای کابینت های گلاس را قبل از خرید بدانید
مبحث کابینت آشپزخانه با گستردگی‌های خود یکی از اجزای مهم و حیاتی در دکوراسیون هر منزل است. که اگر بخواهیم در مورد آن‌ها و کاربردهایشان به‌طور کامل صحبت کنیم به طول می‌انجامد. اما اگر به‌صورت جزئی‌تر ویژگی‌های آن‌ها را موردبررسی قرار دهیم. نکات حائز اهمیت زیادی برایمان آشکار خواهد شد. ما در این مقاله کوشیده ایم تا شما را با زوایای پنهان کابینت آشپزخانه های گلاس آشنا و به بررسی معایب و مزایای کابینت های گلاس بپردازیم تا خرید هوشمندانه تری نسبت به انتخابتان انجام دهید.

معایب و مزایای کابینت های گلاس

معرفی کابینت های گلاس:
کابینت های گلاس نوعی ام دی اف می‌باشد که از روکش براق گلاس بر روی آن استفاده می‌شود. این مواد مانند شیشه براق و شفاف است. این کابینت ها به دلیل براق بودن نوعی منبع نور در آشپزخانه می‌باشند.

معرفی کابینت های گلاس:
کابینت های گلاس نوعی ام دی اف می‌باشد که از روکش براق گلاس بر روی آن استفاده می‌شود. این مواد مانند شیشه براق و شفاف است. این کابینت ها به دلیل براق بودن نوعی منبع نور در آشپزخانه می‌باشند.روکش این کابینت ها از نوعی پلاستیک شبیه شیشه ساخته شده و به این روکش ها های گلاس گفته می‌شود. البته برخلاف تصور عموم، روکش کابینت های گلاس همیشه براق نیست بلکه این کابینت ها دارای روکش مات نیز می‌باشند. بنابرین امروزه این کابینت ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، که باعث شده این کابینت به یکی از کابینت های به روز و مدرن تبدیل شود. تا این قسمت خدمتتان معرفی نمودیم که کابینت های گلاس چیست؟ و در ادامه به بررسی معایب و مزایای این سبک کابینت پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

برای خواندن ادامه مطلب لینک زیر را کلیک کنید

بایگانی

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید کابینت تهران

امروزه در شهر تهران افراد زیادی به کار در حیطه کابینت آشپزخانه مشغول هستند، حتی در اکثر خانواده ها اشخاصی وجود دارند که به این شغل مشغول هستند. اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط های ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

در جهت این موضوع، شرکت نوین کابین که در محل حکیمیه تهران دایر است اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی در محل کارخانه تولیدی خود کرده و انواع محصولات خود شامل (کابینت مدرن – کابینت کلاسیک – کابینت نئو کلاسیک) را در این محل گرد آوری کرده تا شما مشتریان گرامی که قصد خرید کابینت تهران را دارید با آسودگی خاطر قبل از سفارش انواع متریال ها را بررسی کنید و با حذف واسطه ها از تولید کننده مستقیم خرید کنید.

خرید کابینت

بورس کابینت در تهران

بورس کابینت در نقاط مختلف تهران وجود دارد. معروف ترین بورس کابینت در شمال تهران در سه خیابان میرزای شیرازی، سهروردی و شریعتی قرار دارد. این فروشگاه‌ها مرکز عرضه انواع تجهیزات کابینت مانند: آبچکان ظرفشویی‌‌‌‌، اکسسوری کابینت و لوازم بزرگی مانند سینک ظرفشویی هستند. همچنین بورس کابینت در غرب تهران و انواع فروشگاه‌های یراق آلات و لوازم کابینت در این محدوده را می‌توانید در خیابان‌های اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد بیابید. به عنوان مثال فروشگاه تهران فرم که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد، در این منطقه است.

تهران فرم نیز یراق آلاتی از برندهای معتبر خارجی مانند بلوم (blum)، فانتونی و سارو عرضه می‌کند. اما بورس کابینت در شرق تهران در خیابان هنگام قرار دارد. در این خیابان فروشگاه‌های بزرگی از جمله دکو یراق و کابین تجهیز واقع هستند. کلیه مجموعه‌های یاد شده انواع لوازم کابینت را عرضه می‌کنند. فامیلا‌کالا نیز یکی از مراکز شناخته شده است که در زمینه فروش لوازم و اکسسوری کابینت‌ آشپزخانه فعالیت دارد. و در جنوب تهران، بورس کابینت بازارهای عمده فروشی مانند حسن آباد وجود دارد. در حسن آباد اکثر یراق آلات از جمله انواع دستگیره کابینت عرضه می‌شود. البته در برخی مغازه‌ها تک فروشی نیز می‌کنند.

از دیگر مراکز فروش تجهیزات در جنوب تهران می‌توان به شهرک صنعتی خاوران و چهاردانگه نیز اشاره کرد. همه این مکان ها که نام برده شد صاحب کسب و کار نمایشگاهی و یا فروشگاه تجهیزات کابینت هستند و تولید کننده اصلی نیستند و در واقع سفارش شما را با هزینه ای کمتر به کارگاه های تولیدی سفارش می‌دهند. شما مشتریان گرامی با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدکنندگان معتبر در این عرصه می‌توانید از خدمات بیشتری (طراحی و مشاره رایگان و گارانتی محصولات) با هزینه کمتری استفاده کنید.

شرکت تولیدی نوین کابین جزو معدود کارخانه هایی است که واسطه ها را حذف کرده و تمامی مراحل عرضه کابینت را از صفر تا صد در مجموعه خود انجام می‌دهد. از بخش تولید گرفته تا بخش نصب و اجرای کابینت. بدین منظور بدیهی است که نوین کابین از افراد با درایت و خبره چه در محیط کارخانه و چه در تیم طراحی و نصب استفاده نماید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

ساده ترین تصویر ذهنی همه ما از نقاشی های دوران کودکی، خانه‌ای مربعی شکل است با یک دودکش در بالای آن. حتی در حال حاضر اگر قلم و کاغذی به کودکی بدهیم برای کشیدن نقاشی خانه، مطمئناً به همین شکل خانه را برایمان به تصویر می‌کشد. که این دودکش نشانه پخت و پز در آن خانه است. نشانه ای از حیات.. به طور کل وجود آشپزخانه آن خانه است. و این به این معناست که نقش آشپزخانه در هر منزلی جایگاه ویژه خودش را دارد. و اما برخلاف باور اکثر ما چیدمان آشپزخانه، اصولی دارد که در این بحث نمیگنجد. در این مطلب قصد داریم انواع جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. تا راحت‌تر انتخاب کنید کدام مدل جزیره مناسب فرم آشپزخانه شماست.

جزیره آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

امروزه ماهیت آشپزخانه به عنوان محلی برای پخت و پز به طور کامل تغییر کرده است. اکثر خانواده ها امروزه صرفاً به دنبال مکانی برای صرف غذا و دور هم جمع شدن نیستند. اعضای خانواده تمایل بیشتری پیدا کرده اند تا ساعات کمی که در منزل هستند را به دور هم باشند و به کارهای خود رسیدگی کنند. تلویزیون ببینند، رسانه های اجتماعی را دنبال کنند و یا حتی تکالیف درسی و کاری را انجام دهند. دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای این دسترسی را به اهالی منزل می‌دهد. زیرا گاهی از جزیره به عنوان میز غذاخوری استفاده می‌شود. و این خود بهانه ای است برای جمع کردن اهالی خانه به دور هم، حتی در هنگام آشپزی.

در واقع جزیره در دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای باعث ایجاد فضایی جداگانه و متفاوت در آشپزخانه می‌شود. و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه به صورت منحصر به فرد طراحی شود به گونه ای که تمایز آن از بقیه اجزای خانه آشکار شود، بهتر است از جزیره در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه انواع جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه، را متناسب با نوع آشپزخانه تان به شما معرفی می‌کنیم.

انواع مدل های آشپزخانه جزیره ای

قبل از مطالعه ادامه مطلب، به شما پیشنهاد می‌کنم ویدیو قرار داده شده در این قسمت را مشاهده بفرمایید. که از توضیحات مربوطه انواع مدل های آشپزخانه جزیره ای استفاده بهینه و همچنین لذت کافی را برده باشید. در واقع جزیره آشپزخانه پیشخوانی مستقل از دیگر پیشخوان ها و کابینت ها است که در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرد و علاوه بر این جزیره آشپزخانه قطعه‌ای چند کاره است که به کارایی آشپزخانه می‌افزاید. و باعث می‌شود تا ظاهر آشپزخانه زیبا و کاربردی تر به نظر برسد. در فضای اغلب آشپزخانه های کوچک و بزرگ طرح جزیره آشپزخانه به چشم می‌خورد.همچنین مطمئناً نام انواع مدل های آشپزخانه به شکل‌های بسته، اپن، U، L و … به گوشتان خورده؛ اما شاید کمتر با نام طرح‌های جزیره و شبه جزیره آشنایی داشته باشید. البته جزیره آشپزخانه مدتی است که بیشتر از قبل بین عموم جا افتاده است. زمانی که نوبت به طراحی آشپزخانه می‌رسد، اکثر مردم به یک جزیره در وسط آشپزخانه خود تمایل نشان داده و همان را برمی‌گزینند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های دیگری از این طراحی آشنا کنیم.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از کابینت لاکچری می‌شه، هر کدوممون یه سبک و سیاق از کابینت در ذهنمون نقش می‌بنده. به قول مولانا «هر کسی از ظن خود شد یار من» و البته که قشنگی موضوع به همینه. برای ساخت کابینت لوکس ، از بهترین متریال و یراق ها استفاده می‌شه و کار ساخت و اجرای این سبک را اصولاً گروهی فوق حرفه ای به عهده می‌گیرن. برای ساخت کابینت های سلطنتی کلاسیک عمدتاً از متریال چوب به عنوان متریال اصلی استفاده میشه. پس خیلی از کابینت های کلاسیک لاکچری، در واقع کابینت چوب و روکش چوب هستند. در ادامه می‌خوام ۳۰ مدل کابینت لاکچری ۲۰۲۰ رو با همدیگه بررسی کنیم. و کابینت لوکس کلاسیک و کابینت لوکس مدرن را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

 

مدل کابینت ام دی اف

 

ساخت کابینت لاکچری در تهران با خیال راحت و مطمئن

اگه خواهان کابینت لاکچری برای دکور آشپزخانتون هستید حتماً با این دو چالش روبرو خواهید شد. برای ساخت کابینت لاکچری دو چالش اصلی برای خریدار وجود داره که فوق‌العاده حائز اهمیت است. یکی، در مورد نحوه ساخت و اجرای کابینت لوکس، که اصولاً مشتری اطلاعات کمی راجع به آن داره. و دونستن این موارد برای داشتن کابینت لاکچری براش الزامی است. و دیگری قیمت این سبک از کابینت است. بررسی این دو مورد برای سفارش دهنده کابینت به قدری اهمیت داره که اگه قبل از خرید، اطلاعاتی در این باره نداشته باشه. ممکنه ضررهای غیرقابل برگشتی براش پیش بیاد. من در این مطلب میخوام این موضوع را براتون روشن کنم که اگه قصد خرید کابینت لاکچری به سرتون زد ابداً دچار مشکل نشید.

  • قبل از شروع لازمه، در ذهن خودتون بدونید چه سبک کابینتی مدنظرتونه؟. آیا کابینت لوکس مدرن میخواین یا کابینت کلاسیک.؟ علاقه به کابینت چوبی دارین؟ چه نوع کابینت چوبی ای؟ چقدر پول میخواین هزینه کنین؟ اصلاً از قیمت کابینت لاکچری خبر دارین که کدومش به بودجتون میخوره؟ اینها سؤالاتی هستند که پاسخ بهشون میتونه خیلی کار شما رو پیش ببره. البته پبش نیاز این پاسخ، آگاهی از جزئیات انواع این کابینت هاست. پیشنهاد میکنیم این مطالب رو قبل ادامه حتما مطالعه کنین:

با انواع کابینت آشپزخانه مدرن آشنا شوید.

کابینت آشپزخانه کلاسیک و سبک‌های مختلف آن را بیشتر بشناسیم.

کابینت پولیشی چیست؟ سبک جدیدی از کابینت نئوکلاسیک. که همون پوسته‌‌ی کلاسیکه بر روی امکانات مدرن.

  • حالا تصمیم گرفتین چه سبک کابینتی رو میخواین؟ عالیه! وقت انتخاب طرح کابینتتونه. برای این کار قبل از هرچیزی لازمه متراژ تقریبی آشپزخونتونو بدونید. و در نظرتون باشه آشپزخونتون بزرگه یا کوچیک؟ البته طراح خوب، میتونه تو کوچک ترین حالت آشپزخانه هم بهترین و بهینه ترین دکور رو براتون فراهم کنه. در نوین کابین طرح آشپزخونتون رو رایگان طراحی کنید. دیگه چی میخواین از این بهتر ؟ ولی خب قبلش بهتون پیشنهاد می‌کنم آلبوم های کابینت های لاکچری رو مشاهده کنین. و همون چیزی که دقیقاً تو ذهنتونه رو از طراحامون بخواین چون در همین حد، طراحای نوین کابین حرفه ای عمل می‌کنن. یا اگه از این طریق هم طرح دلخواهتونو پیدا نکردین، می‌تونین تا ادامه مطلب با ما همراه باشین و گلچین ۳۰ مدل از عکسهای کابینت لاکچری ۲۰۲۰ رو مشاهده کنین.
  • با همه این نکاتی که خدمتتون عنوان شد، لازمه که شما یا کابینت ساز باشین یا با یه کابینت ساز حرفه ای تعامل کنین که هم به جرئیات فنی و هم به قیمت کابینت لاکچری تسلط داشته باشین و نتونن سرتون کلاه بذارن! اینجاست که نوین کابین به شما معرفی میشه البته فرقی نداره شما میتونین از چند کابینت ساز حرفه ای و منصف که خودتون سراغ دارین مشورت بگیرین. هم مشورت فنی بگیرین و هم ازشون خواهش کنین محل رو بازدید کنن و متناسب با تصمیم و نظر شما، بهترین قیمت رو بهتون ارائه بدن. وقتی از چند نفر که کابینت ساز حرفه ای محسوب میشن، قیمت کابینت لوکس آشپزخانه تون رو دریافت می‌کنین، هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنین. اما کلی اطلاعات مفید کسب میکنین که این تو تصمیم گیریتون کمک شایانی میکنه.

    شما رو به تماشای چندین عکس مدل کابینت لاکچری ۲۰۲۰ دعوت می‌کنم تا خستگیتون بابت مطالعه‌ی تا این قسمت از مطلب در بره و بعد مابقی رو خدمتتون میگم.

    برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

امروزه کمد دیواری ها عضو جدایی ناپذیر خانه های ما به شمار می آیند اما همیشه اینگونه نبوده. ما در این مقاله عکس و مدل کمد دیواری مناسب اتاق های کوچک و بزرگ را به همراه کلی اطلاعات مفید درباره تاریخچه کمد دیواری در اختیار شما قرار می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

سال های زیادی است که کمد دیواری ها جای گنجه ها و قفسه های قدیمی را گرفته اند، کمددیواری ها در همه جا می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و این فکر که کمددیواری صرفاً در اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملاً اشتباه است. کمددیواری ها کارایی های متفاوتی دارند و در محل های متفاوتی نصب می‌شوند. امروزه با توجه به محدودتر شدن فضاها در آپارتمان های نقلی کمد دیواری ها نقش پررنگ تر از همیشه در مرتب نگه داشتن خانه های ما دارد. ما در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به هر آنچه شما قبل از خرید کمددیواری باید بدانید اشاره کنیم.

مدل کمد دیواری

جنس و انواع کمد دیواری

کمد دیواری در مکان های مختلفی در خانه نصب می‌شوند و هرکدام از آنها کاربرد به خصوصی دارند. جنس و نوع کمد دیواری بسته به محیطی که کمد در آن قرار می‌گیرد تایین می‌شود. عمدتاً کمد دیواری های امروزی در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می‌شوند که در این بخش از مقاله می‌خواهیم این سبک های متفاوت را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم.

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی جز کمد های مدرن محسوب می شود که در صدها رنگ متنوع قابل تولید هستند، این کمد ها ظاهری شیک و مورد پسند دارند و مناسب برای کمد هایی است که عرض بالای صد سانت دارند. معمولاً خیلی افراد از اینکه درب ها از جاش در میاد یا ریل صدا میده و گیر میکنه از خرید این کمدها امتناع می کنند اما در اصل این موارد که گفته شد فقط حاصل استفاده از یراق آلات نامرغوبه که توسط تولیدکننده استفاده شده و نمیشه اون رو نقص این سبک دانست، به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم از مراکز و شرکت های معتبر خرید کنید تا با خیالی آسوده خریدی مطمئن را تجربه کنید

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی

کمد ریلی انواع مختلفی دارد، حتی می توان به جای درب از آیینه یا شیشه های شفاف و مات استفاده کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

کابینت وکیوم چیست؟

کابینت وکیوم چیست ؟ ما در این مقاله هر آنچه قبل از خرید کابینت وکیوم باید بدانید را با شما در میان میگذاریم پیشنهاد می کنم تا انتها با ما همراه باشید:

اگر قصد خرید کابینت برای خانه خود را دارید یا قصد دارید با خرید کابینت خانم خونه رو خوشحال کنید احتمالا به قدر کافی در مورد انواع کابینت آش‍‍‍پزخانه تحقیق کرده اید. در این صورت حتما جنس و مدل های مختلف کابینت شما را گیج خواهد کرد. البته جای هیچگونه نگرانی نیست لاکن ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید.

انتخاب نوع کابینت (کابینت کلاسیک – کابینت مدرن) رابطه مستقیم با بوجه، سلیقه، ابعاد آشپزخانه و رنگ دیگر وسایل منزل شما دارد و اگر میخواهید انتخاب هوشمندانه داشته باشید باید به این نکات به ظاهر کوچک دقت ویژه ای داشته باشید. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم کابینت وکیوم چیست؟ از شما دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا معایب و مزایا کابینت وکیوم را یک به یک مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در ادامه این مطلب به قیمت کابینت وکیوم و همچنین طراحی و انواع مدل کابینت وکیوم اشاره خواهیم داشت.

کابینت وکیوم

کابینت وکیوم چیست؟

 

کابینت وکیوم امروزه یکی از پرفروش ترین مدل های کابینت در بازار ایران است. اما شاید اسم کابینت وکیوم براتون آشنا نباشه در واقع کابینت وکیوم نام دیگر کابینت ممبران است این مدل کابینت با نام کابینت پی وی سی هم شناخته می‌شود. در اصل کابینت وکیوم، کابینت ممبران، کابینت پی وی سی هر سه نام یک محصول می‌باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این سبک کابینت آشپزخانه آشنا کنیم. روکش وکیوم نوعی پلاستیک از جنس وینیل تشکیل می‌شود. کابینت وکیوم در صدها رنگ متنوع و هزاران طرح منحصر به فرد دارای محبوبیتی روز افزون در عرصه کابینت می‌باشد. مشخصه اصلی این سبک کابینت درب های حکاکی شده زیبا در رنگ های مختلف است. کابینت وکیوم در دسته بندی کابینت کلاسیک قرار دارد و مانند دیگر کابینت های این سبک از وجود ستون ها و گل های منبت کاری شده بهره می برد. وجود تاج و زیر چراغ از دیگر خصوصیات این سبک دکوراسیون آشپزخانه است. 

تاج و زیرچراغ کابینت وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم شامل اجزای کوچکی است که در زیبایی محصول نهایی تأثیر به سزایی دارد. این اجزای تشکیل دهنده شامل تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری می‌باشد. این تاج و زیر چراغ ها در طرح ها و مدل های بسیاری در دسترس هستند. البته پر طرفدارترین نوع تاج و زیر چراغ اصطلاحاً دندانه موشی نام دارد. در کابینت وکیوم (ممبران) جهت پوشش پایه کابینت های زمینی از پاخور استفاده می‌شود تا پایه کابینت دیده نشود و نمای دکور زیباتر دیده شود. همچنین یک پای ثابت کابینت وکیوم ویترین های شیشه ای هستند که در ده ها طرح متنوع در بازار موجود هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

امروزه در استان مازندران افراد زیادی به کار در حیطه دکوراسیون آشپزخانه و کابینت سازی مشغول هستند. حتی در اکثر خانواده ها اشخاصی وجود دارند که به شغل کابینت سازی مشغول هستند. اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط های ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

کابینت ویلایی

 

شرکت تولیدی نوین کابین با بیست سال فعالیت مستمر در عرصه دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه که در شهر تهران دایر بوده و یکی از خوش نام ترین تولید کنندگان در این عرصه بوده است. اقدام به فعالیت در استان سرسبز مازندران کرده است و اعلام آمادگی می‌کند تا زین پس تمامی مناطق استان مازندران را هم تحت پوشش و خدمات دهی قرار دهد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با جدید ترین و لوکس ترین کابینت ها در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب تری برای کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه از دیرباز در خانه های ما جای داشته و با گذشت زمان به مرور تکمیل تر از قبل شده و زیبایی و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات به روز، مدل و طرح ها تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند که در سبک های مختلفی مانند کابینت کلاسیک، کابینت نئو کلاسیک و کابینت مدرن تفاوت آن ها مشهود است. هر کدام از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیر مجموعه هایی هستند.

کابینت کلاسیک شامل سه زیرمجموعه کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می‌باشد همچنین سبک نئوکلاسیک شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می‌شود و در آخر سبک کابینت مدرن شامل کابینت هایگلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه می‌شود که نسبت به سبک کلاسیک و نئو کلاسیک از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

استفاده از انواع کابینت‌ تاریخچه‌ طولانی در زندگی ما دارد. محفظه‌ های گنجه‌ شکل، که از چوب درختان و به شکل سنتی ساخته می‌شدند و با طراحی‌ های خاص و زیبا جذابیت بیشتری هم پیدا می‌کردند. این شکل اولیه کابینت ها بود و یه تدریج کابینت ها کامل تر شدند و کابینت های چوبی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و به تدریج کابینت ام دی اف وارد بازار شد و تقریباً تمام بازار را در اختیار قرار گرفت. در ادامه این مطلب به بررسی انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف می پردازیم از شما دعوت می کنم با ما همراه باشید:

کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ام دی اف چیست؟

کابینت ام دی اف سالیان زیادی است که پر فروش ترین و محبوب ترین نوع کابینت در بازار ایران و حتی جهان است و گوی سبقت را از کابینت های فلزی منسوخ شده در گرفته است. کابینتmdf در طی سالیان گذشته تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. اما اصلاً ام دی اف یعنی چه؟ از چه ساخته شده اند؟ چرا محبوب ترین نوع کابینت هستند؟ جز کابینت آشپزخانه دیگر در چه مواری می شود از ام دی اف استفاده کرد اینها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

mdf مخفف کلمه Medium Density Fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است، که نوعی فرآورده چوبی محسوب می‌شود و در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار برده می‌شود. در واقع ترکیبی از تکه‌های ریز چوب نرم و چوب سخت هستند. این ترکیب با مقداری رزین و موم مخلوط شده و در معرض گرما به هم فشرده می‌شود پرس می‌شوند تا تخته فیبر بدست آید. اما منظور از تخته فیبر با چگالی متوسط چیست؟ تخته فیبر با چگالی پایین، معمولا «خرده چوب particle board نامیده می‌شود که ما آن را با نام نئوپان می‌شناسیم. نئوپان یا همان خرده چوب حتی از ذره‌های کوچکتری نسبت به ذره‌های چوب ام دی اف ساخته می‌شود و حتی می‌توان از خاک اره نیز در ساخت و تولید آن بهره برد. همین امر نیز باعث می‌شود که نئوپان گران نبوده و البته نسبت به ام دی اف ضعیف‌تر نیز باشد.

اما در کنار تخته فیبرهای با تراکم پایین یا همان نئوپان و تخته فیبر با چگالی متوسط یا همان ام دی اف،‌ نوعی فراورده چوبی به نام تخته چوب متراکم یا با تراکم بالا high density fibreboard نیز وجود دارد که از آن با عنوان اچ دی اف یا تخته سخت – Hardboard نیز یاد می‌شود. برای ساخت اچ دی اف، نسبت به ام دی اف و نئوپان میزان گرما و پرس بیشتری مورد نیاز است. اما در عوض معمولاً نیازی به مواد چسبی وجود ندارد. اچ دی اف ها معمولاً مقاومت بالایی دارند، اما تولید آن‌ها می‌تواند با قیمت بالا تمام شود. به این ترتیب می‌توان گفت که منظور از چگالی متوسط در mdf چیست و با نگاه کردن به این اعداد که بیانگر چگالی سه نوع تخته فیبر اشاره شده در بالا هستند، می‌توان به طور کامل نسبت آن را درک کرد:

چگالی تخته فیبرهای معمول

  • تخته فیبر با چگالی کم یا همان نئوپان: 160 تا 450 کیلوگرم در متر مکعب
  • تخته فیبر با چگالی متوسط یا همان ام دی اف: 600 تا 800 کیلوگرم در متر مکعب
  • تخته فیبر با چگالی بالا: 800 تا 1040 کیلوگرم در متر مکعب

این تخته فیبر ها یا همان mdf در ضخامت های مختلف و جهت کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند. ضخامت mdf کابینت آشپزخانه معمولاً شانزده میلی‌متر است. این ام دی اف ها مواد اولیه زیبا ترین دکوراسیون های مدرن و کلاسیک هستند که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

ابعاد ورق ام دی اف 

ورق ام دی اف توسط شرکت ها و برندهای ایرانی و خارجی تولید می‌شوند کارخانه های تولید‌کننده این ورق ها از چند سایز استاندارد استفاده می‌کنند که به شرح زیر است‌:

 

۴۱۰×۱۸۳

۳۶۶×۱۸۳

۲۴۴×۱۸۳

۲۴۴×۱۲۲

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

 

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

خربد کابینت در شیراز

 

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش   خداوندا نگه‌دار از زوالش
به شیراز آی و فیض روح قدسی   بجوی از مردم صاحب کمالش

امروزه در شیراز افراد زیادی به کار در حیطه دکوراسیون آشپزخانه و کابینت سازی مشغول هستند. حتی در اکثر خانواده ها اشخاصی وجود دارند که به شغل کابینت سازی مشغول هستند. اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود. و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند.

کابینت در شیراز

 

شرکت تولیدی نوین کابین با بیست سال فعالیت مستمر در عرصه دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه که در شهر تهران دایر بوده و یکی از خوش نام ترین تولید کنندگان در این عرصه بوده است. اقدام به فعالیت در شهر تاریخی شیراز نموده است و اعلام آمادگی می‌کند تا از این پس تمامی مناطق شهر شیراز را هم تحت پوشش و خدمات دهی قرار دهد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین و لوکس ترین کابینت ها در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه از دیرباز در خانه های ما جای داشته و با گذشت زمان به مرور تکمیل تر از قبل شده و زیبایی و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات به روز، مدل و طرح ها تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند که در سبک های مختلفی مانند کابینت کلاسیک، کابینت نئو کلاسیک و کابینت مدرن تفاوت آن ها مشهود است. هر کدام از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیرمجموعه هایی هستند.

کابینت کلاسیک شامل سه زیرمجموعه کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می‌باشد. همچنین سبک نئوکلاسیک شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می‌شود و در آخر سبک کابینت مدرن شامل کابینت های گلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه می‌شود که نسبت به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

خرید کابینت در اصفهان

امروزه در اصفهان نصف جهان افراد زیادی به کار در حیطه دکوراسیون آشپزخانه و کابینت سازی مشغول هستند. حتی در اکثر خانواده‌ها اشخاصی وجود دارند که به شغل کابینت سازی مشغول هستند. اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود. و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند.

 

کابینت اصفهان

 

شرکت تولیدی نوین کابین با بیست سال فعالیت مستمر در عرصه دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه که در شهر تهران دایر بوده و یکی از خوش نام ترین تولیدکنندگان در این عرصه بوده است. اقدام به فعالیت در شهر تاریخی اصفهان نموده است و اعلام آمادگی می‌کند تا از این پس تمامی مناطق شهر اصفهان را هم تحت پوشش و خدمات دهی قرار دهد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین و لوکس ترین کابینت ها در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه از دیرباز در خانه‌های ما جای داشته و با گذشت زمان به مرور تکمیل‌تر از قبل شده و زیبایی و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات به روز، مدل و طرح ها تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند که در سبک های مختلفی مانند کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت مدرن تفاوت آن ها مشهود است. هر کدام از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیر مجموعه‌هایی هستند.

کابینت کلاسیک شامل سه زیرمجموعه کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می‌باشد. همچنین سبک نئوکلاسیک شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می‌شود و در آخر سبک کابینت مدرن شامل کابینت های گلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه می‌شود که نسبت به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

  • amir rohi
  • ۰
  • ۰

کابینت جزو وسایل ضروری هر خانه ای محسوب می شود و همین امر باعث شده تا کابینت به قلب تپنده خانه معروف باشد. همانطور که می‌دانید متریال اصلی انواع کابینت آشپزخانه ورق های ام دی اف است. کابینت ام دی اف در سبک و مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود. ما در این مقاله قصد داریم کابینت طرح چوب را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با معایب و مزایای کابینت طرح چوب آشنا کنیم. در ابتدا می‌خواهم به شما بگویم اصلا کابینت طرح چوب چیست؟ چرا این مدل کابینت از محبوبیت بسیاری برخوردار است. از شما دعوت می کنم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید :

 

کابینت طرح چوب چیست؟ معرفی معایب و مزایای کابینت طرح چوب

 

کابینت طرح چوب چیست؟

همانطور که بالا اشاره کردیم ورق ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت های امروزی است، کابینت طرح چوب هم از این قاعده مستثنا نیست. مغز درونی کابینت طرح چوب، ام دی اف است. حال می‌خواهم مراحل ساخت کابینت طرح چوب را با شما عزیزان در میان بگذارم و به شما بگوییم طی چه فرایندی ورق خام ام دی اف تبدیل به کابینت زیبا و لوکسی همچون طرح چوب می گردد. در این مدل کابینت کلاسیک از ورق های شانزده الی بیست و پنج میلیمتری استفاده می‌شود. مغز اصلی این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و تنها یک لایه یک میلیمتری روکش طرح چوب در دو طرف درب ها پرس شده، این ورق های روکش شده سایز شده و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شود و به شکل مورد نظر در می آید. کابینت طرح چوب بعد از این مراحل به قسمت رنگ کاری منتقل می شود تا به رنگ مورد نظر درآیند.

کابینت طرح چوب زیر مجموعه سبک کلاسیک با همان نقش و نگارهای جذاب است، مشخصه اصلی این سبک دکوراسیون آشپزخانه وجود حکاکی روی درب ها در کنار گره های طبیعی و رنگ شده چوب های مختلف است. وجود ستون سرستون های منبت و معرق کاری شده به زیبایی کابینت طرح چوب افزوده همچنین وجود گل و الماسه در کنار تاج و زیر چراغ زیبایی این سبک را بیش از پیش می کند. این ستون و گل ها می توانند هم رنگ کابینت آشپزخانه باشند و می توان در آنها از رنگ دوم نیز استفاده کرد. کابینت طرح چوب سبک و مدل جدید از کابینت آشپزخانه است. این مدل کابینت به اسم کابینت روکش چوب هم شناخته می شود.

طراحی کابینت طرح چوب (طراحی رایگان شرکت نوین کابین به چه شکل انجام می شود؟)

طراحی کابینت در شرکت نوین کابین کاملا رایگان انجام میشه و حتی اگر کار مشتری منجر به قرارداد نشه هیچ هزینه ای بابت طراحی کابینت دریافت نمی شود همچنین می توانید از مشاوره با کارشناسان اهل فن نوین کابین به شکل رایگان استفاده کنید. در کنار این مزایا شرکت گارانتی یک ساله محصولات و خدمات پس از فروش برای منشتریان خود در نظر گرفته، همچنین شرکت و کارخانه تولید نوین کابین جهت رفاه حال مشتریانش اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت با بیش از ده مدل کابینت کلاسیک، مدرن، و نئو کلاسیک کرده است و شما عزیزان می‌توانید از این مزایا استفاده کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب کابینت کلاسیک کلیک کنید.

  • amir rohi